miércoles, 5 de marzo de 2008

CREACIÓ DEL MEU BLOG.....

Doncs començaré dient que no soc de les persones que solen utilitzar aquestos recursos, però com que ara tinc l’oportunitat de crear-me un blog personal l’aprofitaré el màxim possible per comunicar, intercanviar, compartir, etc. qualsevol informació que em pugi ser de profit.

La creació d’aquest nou recurs, no m’ha paregut gens complicada seguint els passos que indicava l’apartat de “Creació de blog” he anat realitzant-lo sense cap problema.

Ara el que esperi es poder, poc a poc, anar construint un blog atractiu que em resulte útil, i així ampliar els meus coneixements sobre aquest nou recurs, a més a més de tots aquells que els meus companys i companyes em donen l’oportunitat. Per això, el següent pas serra informar a tothom sobre la meua direcció i començar a experimentar tot el que siga possible mitjançant el mon dels blogs.

No hay comentarios: